Start contact links rondrit Economie&Werk

 

 

 

 

Wegens 'omstandigheden' wil de luchthavendirectie geen trafiekcijfers meer vrijgeven!

 

 


descent or crash in 2010?
 

 

 

in de marge:


jaaroverzicht vracht 2009

 

 

de -reeks
 sprookjes
het
luchthavencharter

 

 

Vracht januari 2010 luchthaven Oostende
 

 

Vermits de luchthaven geen cijfers meer publiceert en wij niet over "quants", "frequent spotting", wiskundige modellen en "black boxes near to the work floor" beschikken, zoals in de financiŽle sector, en vermits er door de vele korte afstandsvluchten en lege toestellen geen fraaie gedachte meer over de beladingsgraad te verzinnen is... beperken we ons tot de naked scoreboards van de vluchten (1 vlucht = 2 bewegingen).

 

P.s.: opgemerkt dient te worden dat de geruchtenmolen de afgelopen maand niet veel goeds voorspelt voor de luchthaven. Sommige klanten zouden vertrekken? Ook hoofdklant "MK Airlines" zit duidelijk weer in "Dire Straits", en slaagt er moeilijk in om zijn rekeningen te betalen. Het topmanagement werd ontslagen of nam ontslag en er zijn momenteel nog slechts twee toestellen in dienst! Afwachten wat februari wordt.

 

 

 

Eigen vluchten

 

Jan 07

Jan
08

Jan 09

Jan
10

A300

46 37 37 33

DC10/MD11

12 14 14 13

DC8

5 2 1 5

B747

39 21 20 31
IL-76 0 0 0 1

An124

5 0 0 0

An12

4 0 0 0

An26

21 4 0 0
Ander 0 0 0 0
Totaal 132 78 72 83

 

 

Transit

 

Jan 07

Jan
08

Jan 09

Jan
10

 USA

0

0

0

4

 Saudi/B747

15

9

9

4

 ACE/DC8

0

13

9

8

 VDA/An124

0

0

2

0

 Ander 0 0 0 2

 Totaal

15

22

20

18

 

 

 

Totaal

 

Jan 07

Jan
08

Jan 09

Jan
10

 Eigen

132 78 72 83

 Transit

15 22 20 18

 Totaal

147 100 92 101

 

 

 

 

 

 

 

De grootste durver binnen WILOO houdt het m.b.t. de geschatte tonnage voor januari 2010 op: "t zelfde van januari 2009"

 

 

Transfer vluchten gedaald tot  18 %

"Air Charter Express"
 &
"Meridian Airways"
+/- 66 pct militaire transfervluchten!
 

free web tracker